Dincolo de infractiunile retinute pana azi lui Bivolaru si activistilor MISA, reporterii „Averea” au descoperit ca acesta este urmarit si pentru alte fapte extrem de grave. 

Este vorba concret de trafic de carne vie in Japonia (unde exista probe – interceptari, comisii rogatorii realizate), dar si de antisemitismul si negarea Holocaustului. 

Legat de aceste ultime doua infractiuni pentru care „guru” si alte personaje din MISA sunt cercetati inca, ziarul nostru prezinta doua documente care scot la iveala incitarea la ura rasiala si contestarea dramei evreilor. 

Centrul pentru Studiul Istoriei Evreilor din Romania (CSIER) a facut o analiza a unor materiale „didactice” ale conducerii sectei, descoperite in ashramuri-le MISA, care erau folosite la indoctrinarea adeptilor. Este vorba despre urmatoarele brosuri: „Dezvaluiri cutremuratoare despre modul in care francmasoneria incearca sa distruga Romania” – autori ing. Viorel si Camelia Rosu, „SIDA si francmasoneria”- de aceiasi autori, „Francmasoneria-Misterele dezvaluite ale unei gigantice conspiratii satanice planetare”, scrisa de Gregorian Bivolaru (foto), „Romania in fata unui alt Israel”, de Ovidiu Buruiana. 

Conform analizei CSIER (vezi facsimil), toate cele patru brosuri „contin neadevaruri flagrante, incitari la ura rasiala, elemente de cras antisemitism, preluarea si perpetuarea unor vechi mistificari cu unic scop de a atata spiritele si care contravin legilor tarii. In document sunt redate si pasaje din aceste brosuri, cum ar fi: „Membrii miscarii sioniste utilizeaza tehnici subtile de magie neagra, se inchina satanei si cu o inteligenta deosebita stabilesc ierarhii ale raului intre state si puteri militare, organizeaza blocade economice si de orice tip asupra tarilor care-si apara independenta amenintata, adesea ocupa teritorii si tari (vezi tragedia din Iugoslavia, pe care vor sa o realizeze si in Romania, prin conflicte interetnice si interreligioase in Transilvania (…) In Romania mai mult decat in orice alta tara urmareste sa inrobeasca poporul, considera ca daca vor stapani aceasta tara si se vor stabili ei aici vor deveni poporul ales! (…) Din pacate, miscarea sionista se bazeaza pe ignoranta si delasarea multor romani care pot fi astfel foarte usor manipulati prin presa, radio, televiziunea actionand conform proverbului romanesc ?s-a intalnit hotul cu prostul…?”. In brosura semnata de Bivolaru se arata ca „evreii au creat toate piesele masoneriei in scopul dominatiei oculte mondiale”. In brosura lui Buruiana, cititi si va cruciti: „Holocaust? Nici un om nu a fost gazat la Auschwith sau in alta parte, gazul fiind folosit doar pentru haine ca dezinfectant si deratizant si de fapt au existat nu 6 milioane de victime, ci 6-700.000 de morti evrei, decedati de numeroase cauze, inclusiv de batranete…”. 

In finalul documentului CSIER, se arata ca materiale respective contin „afirmatii, teorii, exemple mincinoase care constituie o periculoasa incitare la ura etnica, rasiala si religioasa, cu urmari nefaste pentru societatea romaneasca ele fiind in acelasi timp o negare fatisa a Holocaustului si a consecintelor sale. Apreciem ca astfel de afirmatii scrise fac obiectul prevederilor art. 317 cod penal si a Ordonantei de Urgenta nr. 31 din 13 martie 2002”. Comunitatea evreiasca din Romania a semnalat Parchetului aceste infractiuni la finele 2004, iar rechizitoriul este aproape terminat. 

Al doilea document zdruncina din temelii chiar motivatia instantei suedeze de a respinge cererea de extradare si de a acorda azil politic acestui notoriu urinoterapist. „Exista riscul ca Gregorian Bivolaru, din cauza convingerilor sale religioase, sa fie supus unor persecutii foarte grave”, se arata in motivarea respingerii cererii de extradare. Patriarhia Romana, prin prof. conf. dr. Sterea Tache si-a spus, insa, cuvantul referindu-se la MISA si la orientarile ei. Astfel, la inceputul analizei, se arata ca „elementul comun care leaga toate aceste noi miscari este manipularea persoanei, cu scopul precis de a o aservi gruparii respective. Aceasta aservire presupune distrugerea persoanei din punct de vedere psihic, prin anularea legaturilor cu familia si cu societatea. Toate aceste date se regasesc si in cazul Miscarii pentru Integrarea Spirituala in Absolut. Si, pentru ca manipularea sa fie eficienta si facila, in doctrina miscarii gasim foarte multe elemente ?crestine? (…) In documentele Miscarii se fac referiri frecvente la Iisus, cu pretentia de a face o descriere amanuntita a celor trei ani de propovaduire. Aceasta descriere este atat de amanuntita, incat Hristos ca persoana si invatatura lui dispar pur si simplu intr-un amestec grotesc si malformant, in care Patimile, moartea si Invierea nu se regasesc in nici un fel. Motivul este simplu: Hristos nu are nici o relevanta in contextul doctrinar al Miscarii pentru Integrarea Spirituala in Absolut. Mai clar: Integrarea nu se face prin mijloace crestine, adica prin asceza si cu ajutorul harului divin, ci prin cu totul alte mijloace, care nu au nimic comun cu crestinismul. Iisus este doar un pretext care face procesul de manipulare posibil si eficient(…) Asa cum am mai precizat deja trimiterile pe care MISA le face la doctrina crestina demonstreaza un oportunism cras, cerut de necesitatea unui fond aperceptiv care face manipularea posibila si eficienta. Atat organizarea si functionarea manastirilor, cat si activitatile de autogospodarire desfasurate in cadrul acestora nu au nimic comun cu practicile MISA (n.red.- liderii MISA avand nerusinarea de a spune fraierilor ca activitati similare de karma-yoga se desfasoara curent in cadrul manastirilor, inclusiv in cele ale Bisericii Ortodoxe Romane). (…) Este evident?asezamintele? MISA nu sunt manastiri si nici nu pot fi comparate cu manastirile, pentru ca nu isi desfasoara activitatea sub conducerea si supravegherea Bisericii, nu promoveaza viata crestineasca si nici virtutile specifice crestinismului, nu practica indeletniciri potrivite cu sfintenia locului si nu se raporteaza la binele comun. Este la fel de evident ca adeptii MISA nu sunt calugari si nici nu pot fi asociati cu acestia, pentru ca nu-si asuma voturile monahale, iar ?spiritualitatea? lor exclude asceza, fapt care o face incompatibila cu spiritualitatea crestina. Activitatile care se desfasoara in asezamintele MISA sunt si ele incompatibile cu activitatile specifice manastirilor, pentru ca nu sunt asezaminte de munca organizata in lucrul Mantuitorului si nu au nimic comun cu evlavia crestina. Referirile pe care MISA le face la doctrina crestina in general, iar in cazul de fata la monahism, con-stituie o masca sub care se ascunde un chip care nu are nimic comun cu crestinismul si cu viata crestina autentica”. Iata, asadar, cine este, ce este si ce fapte grave se savarsesc sub cupola MISA. 

Ministrul Justitiei da replica ziarului „Averea” 

Biroul de Presa al Ministerului Justitiei a transmis un drept la replica cu privire la articolul „Rapoartele APADOR si Amnesty, luate „n calcul de justitia suedeza” publicat „n numarul de ieri al ziarului „Averea”. Acesta arata astfel: „In articol se precizeaza: „revenind la declaratia Monicai Macovei de dupa sedinta de Guvern, aceasta s-a antepronuntat „n speta Bivolaru, declarand ca „este un caz „nchis” netinand cont ca pe rolul unor parchete mai sunt alte dosare penale pe numele acestuia”. Declaratia completa si exacta a ministrului Justitiei a fost: „Pentru aceasta fapta, pentru care s-a cerut extradarea si s-a refuzat „n mod definitiv, nu mai poate face nimic Romania. Daca discuta de o alta fapta, atunci se poate. Deci, „n acest dosar, nu se mai poate face nimic(?) Nu lucrez eu la nici un dosar. Am auzit ieri zvonuri ca ar exista la Parchetul General sau Parchetul Curtii de Apel Bucuresti un alt dosar. Nu stiu „n acest moment. Dar pot sa va spun ca acum sau peste o luna sau un an, daca va exista un alt dosar, atunci se poate discuta. Pe acesta nu se poate face nimic”. Se poate constata cu usurinta ca ministrul Justitiei nu a declarat „cazul „nchis”. 

De altfel, in dreptul la replica se mai sustine: „O alta inexactitate se refera la atitudinea procurorului suedez, care potrivit articolului, s-ar fi opus cererii de extradare. Procurorul sef de la Parchetul din Malmo reprezenta „n acest caz autoritatile romane, care au cerut extradarea, „n fata instantei supreme suedeze”.