Pentru a avea succes in strategia dvs. de Inbound Marketing sau chiar de vanzari, intelegerea modului in care oamenii folosesc e-mailul este cruciala pentru a decide ce e-mailuri, cum si cand sa le trimiteti pentru a obtine mai multe deschideri si rezultate mai bune.

Date pentru planificarea actiunilor de marketing prin e-mail

Luati nota de urmatoarele statistici dintr-un studiu Adobe cu peste 1.000 de participanti atunci cand va planificati actiunile de marketing prin e-mail din acest an:

Statistici despre email marketing

Oamenii petrec in medie 4,1 ore pe zi pe e-mailul de la serviciu

Acest lucru creeaza o cultura a mereu activa in cele mai diverse cazuri: creeaza un sentiment de urgenta de fiecare data cand primiti un e-mail, atat de mult incat pana la 14% dintre oameni raspund la cateva minute dupa ce l-au primit.

45% dintre oameni isi folosesc mobilul pentru a-si verifica e-mailurile de la serviciu si 63% il folosesc pentru a-si verifica e-mailul personal

Luati in considerare acest lucru inainte de a trimite campania. De exemplu, iPhone-urile taie liniile de subiect la 32 de caractere, iar ecranele mobile sunt in general mai mici, asa ca cele mai importante informatii ar trebui sa fie la inceputul liniei de subiect.

De asemenea, nu uitati sa aveti grija de prima linie a e-mailului, deoarece ii poate ajuta pe cei mai reticenti.

De asemenea, asigurati-va ca sablonul raspunde si se incarca rapid. De asemenea, asigurati-va ca butoanele au o inaltime de cel putin 48 de pixeli, adica dimensiunea unui deget mare.

47% dintre oameni se plictisesc de e-mailurile frecvente de la branduri

Asigurati-va ca mesajul dvs. este relevant pentru aceasta persoana si ca continutul este de calitate. In caz contrar, vei cadea in limbul mormanului necitit.

Ceea ce considera ei cel mai plictisitor in e-mailurile companiei si ce ar trebui sa evitati:

  • e-mailuri prea lungi
  • copie gresita
  • mesaje irelevante pentru ei
  • sentiment gresit de urgenta
  • desene neatractive
  • abuz de personalizare
  • continut vizual redus

Consumatorii devin din ce in ce mai pretentiosi si, daca marca dvs. face vreuna dintre aceste greseli, uitati sa primiti cota minima de atentie.

Oamenii deschid doar 19% dintre e-mailurile de serviciu si 23% dintre e-mailurile personale

Lucreaza la subiectele tale pentru a te asigura ca al tau este unul dintre ele! Daca esti si consecvent in calitatea continutului e-mailurilor tale, cu siguranta vei genera mai mult angajament si cititori loiali.

Cei mai importanti factori pentru a obtine deschideri sunt:

  • Relevanta mesajului pentru cititor
  • Linie de subiect atractiva
  • Data si ora sosiei e-mailului
  • Limbajul corect.  Jargonul corporativ este in general respins

Email marketingul este in continuare mijlocul de comunicare preferat pentru a mentine contactul cu brandurile

58% dintre participantii la sondajul Adobe spun ca il prefera, in comparatie cu aplicatiile detinute de marci si retele sociale.

Ei considera ca este mai putin perturbator si o modalitate excelenta de a pastra legatura si de a afla despre promotii interesante. Asa ca optimizeaza-ti strategiile si mergi spre ele!

Cheile marketingului prin e-mail

Pentru a obtine cele mai bune rezultate in campaniile dvs. de e-mail, trebuie sa lucrati la relevanta mesajului dvs., sa va asigurati ca arata bine pe mobil si sa creati linii de subiect care sa fie relevante si sa genereze anticipare pentru a obtine clicul si conversiile. Utilizarea testarii A/B va poate creste considerabil ratele de deschidere.