Una dintre practicile de actualitate este achizitia sau schimb-ul de link-uri intre diferite pagini. Achizitia de link-uri este deseori remunerata, in special daca nu ai tangente foarte apropiate cu detinatorul paginii, in timp ce schimburile vin drept o forma reciproca de ajutor.
Cu toate acestea, daca inca esti novice in ceea ce priveste paginile web sau aceste schimburi, probabil te intrebi de ce sa apelezi la astfel de practici, ce beneficii obtii atunci cand pui link-uri pe alte site-uri si daca acest lucru are vreo relevanta pentru tine.
De aceea iti venim in ajutor cu acest material care sa raspunda la toate intrebarile tale si prin intermediul caruia sa afli ce beneficii iti ofera achizitia unor link-uri pe alte siteuri.
De ce sa pui linkuri pe alte site-uri
Recunoasterea
Daca ai o pagina sau o companie la inceput de drum iti poate fi destul de greu sa te promovezi sau sa atragi vizitatori si clienti cat mai multi.
Practic acesta este si scopul, fie ca esti o persoana publica, detinatorul unui blog sau a unei astfel de pagini, fie ca detii o pagina de vanzari, un magazin online etc.
Chiar si prin concursuri si diferite alte modalitati de promovare exista riscul sa nu ajungi intr-un timp intocmai scurt la un numar cat mai mare de urmaritori si/sau clienti. In schimb, achziitia de link-uri iti poate veni in ajutor.
Poti achizitiona link-uri pe o pagina mai recunoscuta sau care reuseste sa fie mai vizibila in mediul online, astfel incat comunitatea respectivei persoane va reusi sa te descopere si pe tine.
Cresterea autoritatii
Daca ai in plan o colaborare, daca vrei sa atragi parteneriate sau daca-ti doresti sa ajungi pe primele pozitii in topul cautarilor, adica sa fii foarte recunoscut, achizitia de link-uri iti poate favoriza intr-un mod pozitiv si cresterea autoritatii.
Bineinteles, pentru o autoritate cat mai buna va fi necesar sa fii consecvent si activ pe site-ul/pagina ta astfel incat Google sa te poate indexa mai bine si mai presus fata de alte pagini.
Cresterea profitului
Orice companie vizeaza prin toate strategiile de marketing, prin achizitii si campanii de promovare, sa-si sporeasca profitul. Iar acest lucru poate fi realizat bineinteles, odata cu cresterea vizibilitatii. Desi nimeni nu-ti poate garanta ca vei dispune de un anumit target de vizitatori sau clienti, exista cel putin sanse minima ca 1 din 10 vizitatori sa ia in calcul achizitia de pe site-ul tau, mai ales daca este bine optimizat, inovator sau daca vine cu oferte foarte bune.
Intra pe www.unlink.ro si publica oricate articole doresti.