Se asteapta ca presedintele Joe Biden sa foloseasca o vizita marti la o fabrica Ford Motor din Michigan pentru a-si promova agenda de vehicule electrice de fabricatie americana si pachetul sau de infrastructura de 2 trilioane de dolari care include 174 de miliarde de dolari pentru a stimula dezvoltarea si adoptarea vehiculelor electrice.

Biden va face un tur al noului Rouge Electric Vehicle Center al Ford, langa sediul companiei din Dearborn, Michigan, unde va fi produs pickup-ul electric F-150 Lightning. Se asteapta sa vizualizati vehiculul si sa primiti un briefing tehnic despre camion inainte de dezvaluirea publica a acestuia miercuri.

F-150-ul complet electric al Ford se va numi Lightning. Noul F-150 Lightning va fi dezvaluit pe 19 mai la sediul mondial al Ford din Dearborn si va fi transmis in direct.

F-150 Lightning, pe care Ford il prezinta drept un punct de cotitura pentru companie, este de asteptat sa fie pus in vanzare la jumatatea anului 2022. O versiune EV a celui mai bine vandut pick-up din SUA ar putea ajuta Biden sa-si impulsioneze agenda de vehicule electrice, care este de asteptat sa includa stimulente pentru ca consumatorii sa stimuleze adoptarea vehiculelor.

„Faptul ca urmeaza sa demonstreze angajamentul si interesul pe care guvernul nostru il are fata de electrificarea industriei auto”, a declarat presedintele Ford, Bill Ford, saptamana trecuta, la adunarea anuala a actionarilor producatorului auto. „Faptul ca luam vehiculul preferat al Americii si il electrizam este intr-adevar un semn de exclamare urias. Acest lucru nu a fost pierdut pentru nimeni, inclusiv pentru presedintele Statelor Unite”.

Reuters, citand o fisa informativa nepublicata a Casei Albe, a raportat marti ca Biden este de asteptat sa dezvaluie mai multe detalii despre planurile sale de a stimula adoptarea vehiculelor electrice in timpul vizitei. Se asteapta sa renunte la stimulentele consumatorilor pentru modelele electrice de lux cu preturi ridicate, in timp ce stimuleaza pentru vehiculele conventionale, precum si pentru producatorii care folosesc bune practici de munca.

F-150 Lightning ar putea fi modelul ideal pentru astfel de planuri. Se va lega, spre deosebire de Tesla Cybertruck, si se asteapta sa atraga mai mult americanii decat camionul GMC Hummer EV de 110.000 de dolari al General Motors. Cu toate acestea, GM intentioneaza sa produca o versiune electrica mai conventionala a pickup-ului sau Chevrolet Silverado.

Furgonetele sunt vazute ca o modalitate importanta de a creste adoptarea de catre consumatori a vehiculelor electrice, deoarece sunt cele mai vandute vehicule din tara. Ele sunt, de asemenea, extrem de importante pentru clientii comerciali si pentru flote, care se asteapta sa fie printre cei mai mari cumparatori de vehicule electrice.

„F-150 este unul din 10 vehicule fabricate in SUA. Daca vom trece intr-un viitor electric, atunci va trebui sa implicam vehicule ca acesta”, a declarat Kristin Dziczek, vicepresedinte senior pentru cercetare. la Centrul de Cercetare Auto. 

Biden si-a exprimat interesul de a inlocui flota uriasa de masini si camioane a guvernului cu vehicule electrice asamblate in SUA.In 2019, guvernul american avea 645.000 de vehicule care au parcurs 4,5 miliarde de mile si au consumat 375 de milioane de carburanti. generalul. Administrarea serviciului.

Importanta seriei F

Pickup-urile Ford din seria F au fost cel mai bine vandut camion din SUA de la mijlocul anilor 1970.

Camionul extrem de popular a domnit suprem timp de 44 de ani, inclusiv 39 de ani ca cel mai bine vandut vehicul din SUA. Importanta camionului pentru Ford nu poate fi exagerata. Seria F, care include F-150 si fratii sai mari, este motorul de profit al producatorului auto.

De aceea, investitorii si politicienii urmaresc indeaproape dezvaluirea de catre Ford in aceasta saptamana a lui F-150 Lightning.

„Este cel mai important produs al lor”, a spus Stephanie Brinley, analist auto sef la IHS Markit. „Acesta este un spatiu pe care l-au facut incredibil de bine de peste 40 de ani si nu renunta de bunavoie la conducerea niciunui element.”

Cu venituri de 42 de miliarde de dolari pe an, Seria F se numara printre cele mai mari produse de consum ale natiunii, potrivit analizei comandate pentru Ford anul trecut de Boston Consulting Group. Potrivit studiului, se situeaza in spatele iPhone-ului Apple, dar inaintea dispozitivelor bazate pe Android, Disney si toate ligile sportive majore.

De asemenea, a constatat ca seria F sustine aproximativ 500.000 de locuri de munca din SUA prin productie si vanzari, ceea ce inseamna 13 pana la 14 locuri de munca pentru fiecare angajat direct Ford care lucreaza la camion. De asemenea, contribuie cu aproximativ 49 de miliarde de dolari la produsul intern brut al Americii, potrivit studiului.