Promovarea unei postari pe blog in modul corect poate dura ceva timp – de fapt, ar putea dura cateva ore de promovare pentru fiecare postare pe blog. De aceea ar trebui sa incercati sa va planificati si sa va organizati strategia promotionala.

Nu numai ca va va ajuta sa economisiti timp, dar va va ajuta si sa va asigurati ca nu uitati de promovarea postarilor dvs. pe diferite site-uri si platforme. Pe https://fluier.ro gasiti cele mai importante resurse pentru cresterea blogului dvs. in clasamentul Google.

Creati un document in care listati toate locurile in care doriti sa va promovati postarile pe blog – apoi, puteti consulta acest document de fiecare data cand publicati o noua postare pe blog.

Cum se creeaza continut care genereaza trafic

Pentru a incepe sa conduceti continut catre blogul dvs., veti avea nevoie mai intai de continut uimitor pe care oamenii vor dori sa il citeasca sau sa il vada.

Continutul pe care il creati conduce intr-adevar la trafic sau doar dispare in spatiul cibernetic si este uitat?

Cand vine vorba de crearea unui continut excelent, titlul este important. Titlul este cel care atrage atentia cititorului si ii atrage astfel incat sa doreasca sa citeasca mai mult din continut. Ganditi-va la articolele pe care le cititi online: ce va atrage la ele? Ce va face sa le cititi? Ce va face sa vreti sa impartasiti ceva? De obicei, titlul va atrage atentia mai intai.

Alegerea titlului perfect pentru postarea dvs. poate dura cateva minute in plus din timpul dvs., dar este timpul bine petrecut daca va castiga actiuni suplimentare pe retelele de socializare. Titlul dvs. trebuie sa solicite un raspuns din partea cititorului. Trebuie sa doreasca sa afle mai multe sau trebuie sa le promita ca vor beneficia in vreun fel de citirea postarii dvs.

Si numerele pot genera mai multe distribuiri – acolo unde este posibil, incercati sa utilizati numerele la inceputul titlurilor. De exemplu, ceva de genul „10 cele mai bune aplicatii pentru iPhone pentru a va creste productivitatea” sau „5 cele mai bune moduri de a va dezordina biroul de acasa in 5 minute!”

Modalitati gratuite de promovare a postarilor blogului pentru trafic

Retele sociale

Social media este una dintre cele mai bune surse de trafic pentru bloggeri. Este o platforma perfecta pentru a construi profilul online, pentru a va face prieteni si fani si pentru a construi o comunitate loiala de cititori.

De fiecare data cand publicati un nou blog, asigurati-va ca il promovati pe toate conturile dvs. de socializare. Acesta ar trebui sa fie primul pas in promovarea unei postari pe blog – se face rapid si functioneaza.

Apoi, ar trebui sa continuati sa va promovati in timp postarea pe retelele sociale; pe Twitter, de exemplu, poti fi mai agresiv si il puteti promova des, pe Facebook il puteti distribui in fiecare saptamana sau la cateva saptamani si asa mai departe. Pe LinkedIn, ar trebui sa scrieti o scurta postare pe blog pentru a va prezenta blogul – si apoi sa va conectati la acesta la final. 

Grupuri de socializare

Grupurile de socializare sunt un alt mod excelent de a va promova postarile pe blog. Cu toate acestea, necesita ingrijire, deoarece nu puteti sa va conectati doar la postarile blogului dvs. in diferite grupuri – cel mai probabil veti fi interzis din grup sau, cel putin, va va fi evitat ca spammer.

Mai degraba, ar trebui sa incercati sa fiti activ in diferite grupuri relevante de social media si sa va angajati cu alti utilizatori cat mai mult posibil. LinkedIn si Facebook , in special, sunt minunate pentru acest lucru; exista o multime de tot felul de grupuri diferite intr-o varietate de nise.

Problema este ca aceasta nu poate fi intr-adevar o forma fiabila de promovare a postarilor pe blog, pur si simplu pentru ca majoritatii grupurilor nu le place, asa ca va va interzice. Cel mai bine este sa rasfoiti grupuri care permit promovarea – sau, mai degraba, grupuri care sunt create special pentru a promova postari pe blog, cam ca o comunitate de blog.

O alta optiune este sa va creati propriul grup Facebook. Poate fi vorba despre blogul dvs. – desi acest lucru este cel mai bun daca aveti un blog mare, stabilit, cu un numar mare de persoane care il urmaresc – sau poate fi vorba despre ceva referitor la nisa dvs.

Quora

Quora poate fi o sursa uimitoare de trafic pentru blogul dvs.; nu numai atat, dar, din experienta mea, traficul pe care il obtineti de la Quora poate fi de o calitate extrem de inalta.

Daca nu sunteti familiarizati cu populara platforma de intrebari si raspunsuri, este practic un fel de retea sociala in care oamenii pot pune intrebari cu privire la o varietate de subiecte (literalmente, orice – personal, profesional, nu conteaza) si utilizatorii pot raspunde la aceste intrebari in masura posibilitatilor lor.

Slideshare

Slideshare continua sa fie o platforma excelenta pentru promovarea prezentarilor, cresterea gradului de cunoastere a marcii si obtinerea unui trafic mai mare catre un blog; de fapt, cele mai bune si populare prezentari pot obtine sute de mii de vizualizari!

Cand scrieti o noua postare pe blog, o puteti transforma intr-o prezentare sau intr-o infografica pe care o publicati apoi pe SlideShare. In acest fel, veti ajunge la un public mai mare si veti putea sa atrageti mai multi oameni pe blogul dvs.

Este cu siguranta un efort – asa ca ati putea sa-l lasati pentru articolele si ghidurile cele mai bune, cu cea mai mare valoare, despre care stiti ca probabil va vor aduce mai multi abonati si cititori mai fideli

Influencer Marketing

Marketingul cu influenceri este imens in acest moment si cu siguranta am vorbit destul de mult despre asta – este una dintre cele mai bune modalitati de a promova si a creste gradul de constientizare a afacerii dvs., plus ca este minunat pentru crearea de linkuri si pentru a directiona traficul catre blogul si site-ul dvs. web.

Pentru a incepe cu marketingul influencer, trebuie mai intai sa stabiliti ce influentatori sa vizati. Trebuie sa analizati cat de implicati sunt, ce tipuri de continut partajeaza, cine este publicul lor si cat de relevanti sunt pentru blogul / afacerea dvs. Nu va concentrati asupra numarului de adepti – implicarea este mult mai importanta in acest caz special.

Marketing prin e-mail

Cand vine vorba de instrumente promotionale, lista dvs. de abonati este unul dintre cele mai eficiente instrumente pe care le-ati putea avea in arsenalul dvs.

Pentru a atrage mai mult trafic catre postarile dvs. de pe blog, creati un e-mail saptamanal cu cele mai bune continuturi pe care apoi le trimiteti lista dvs. – este o modalitate excelenta de a va asigura ca primiti in mod constant trafic pe blogul dvs., plus ca va va ajuta sa sustineti clientii potentiali in lista dvs. si sa construiti increderea.