Un Customer Relationship Management este un software care permite organizatiilor sa urmareasca fiecare interactiune cu potentialii clienti. Obiectivul principal al acestor instrumente este de a crea un sistem astfel incat companiile sa poata interactiona mai eficient cu clientii lor. Pentru a-l putea alege pe cel care se potriveste cel mai bine nevoilor dvs., in acest articol va prezentam cele mai bune 18 programe CRM. 

Cel mai bun software CRM

In general, departamentele de marketing si vanzari sunt cele care folosesc acest tip de platforma. Cu toate acestea, nu toate indeplinesc aceeasi functie sau au acelasi obiectiv. Prin urmare, mai jos, vom imparti platformele in patru categorii:

Contact Management CRM

Agil

Nimble este un software de gestionare a contactelor CRM care va permite sa va conectati cu clientii oriunde s-ar afla. Este unul dintre putinele CRM-uri care functioneaza pe toate retelele sociale. In plus, le integreaza pe deplin prin posibilitatea de a importa si exporta datele de contact de la ei.

Prin aceasta platforma puteti obtine si date relevante precum cand contactele sunt online, ce comenteaza, cand o fac, sa stie cand sa contacteze in special o anumita persoana etc.

Vtigre

In al doilea rand, Vtiger este un software care s-a nascut cu scopul de a facilita lucrul intre aplicatii. Adica, ofera clientului o vizualizare live la 360º fara a fi nevoie de integrari. Acesta vizeaza echipele de marketing, de asistenta si de vanzari pentru a le ajuta acum sa sporeasca implicarea, sa dezvolte loialitatea marcii si, prin urmare, sa castige mai multe afaceri.

Are o platforma „all-in-one”, cu un CRM de vanzari inteligent. Dintre diferitele sale caracteristici, se remarca urmatoarele:

  • Vedere istorica a fiecarui contact pentru a imbunatati luarea deciziilor de vanzari
  • Oferte de vanzare detaliate si notificari automate
  • Posibilitatea de a comunica printr-un apel, e-mail sau chiar un Tweet fara a parasi aplicatia
  • Va ofera posibilitatea de a vedea informatii preconfigurate sau de a va crea propriile rapoarte, grafice si de a face prognoze personalizate

Contacte Google

Google Contact este un instrument care utilizeaza o agenda de adrese online. Permite utilizatorilor sa gestioneze, sa stocheze si sa-si organizeze contactele pe toate dispozitivele. Fiecare cont Gmail este conectat la Google Contacts, care vine cu o baza de date simpla de contacte.

Aceasta baza de date poate stoca automat datele de contact ale oricarei persoane cu care ati avut un fel de legatura de corespondenta prin Gmail. Aceasta baza de date de contacte este gasita facand clic pe cele noua puncte din coltul din dreapta al contului Gmail. Odata acolo, trebuie sa selectati optiunea „Contacte”.

Perspicac

Instrumentul software Insightly CRM ajuta intreprinderile mici si mijlocii sa isi gestioneze clientii mai productiv. Va permite sa gestionati contactele in toate etapele procesului de vanzare , precum si sa urmariti aceste relatii si sa monitorizati canalul de vanzari, printre altele.

In plus, defineste cu usurinta relatiile dintre contacte prin linkuri, creeaza si actualizeaza cu usurinta informatiile despre prospect si clienti, va ajuta sa gestionati activ proiectele etc.

CRM pentru a urmari conversatiile

Contactual

Contactual este un CRM al carui obiectiv principal este urmarirea conversatiilor. Este un software care simplifica interactiunea cu fiecare parte a retelei dvs. Pur si simplu clasificati contactele cheie in Buckets si Contactually se ocupa de restul. Permite companiilor sa promoveze comunicarea personalizata cu clientii lor.

Pe de alta parte, solutia lor ajuta la identificarea de noi relatii, la urmarirea potentialilor potentiali, la generarea de noi recomandari, la inchiderea oportunitatilor si la stimularea cresterii afacerii. Cu Contactually, companiile isi pot organiza lista de contacte in diferite categorii si pot interactiona cu diferite grupuri de public. Contactual ofera un tablou de bord pentru a urmari urmaririle zilnice, a programa evenimente pe un calendar centralizat si a monitoriza implicarea cu clientii cheie.

Forta de vanzare

Salesforce este un software CRM bazat pe cloud, care ofera tuturor departamentelor dintr-o companie, inclusiv marketing, vanzari, servicii pentru clienti si comert electronic, o vedere unificata a clientilor pe o platforma complet integrata.

Face acest lucru oferind experientele personalizate pe care clientii le asteapta prin intermediul platformei integrate numita Salesforce Customer 360. Acest instrument ofera produse puternice si conectate pentru a imbunatati marketingul, vanzarile, comertul electronic, serviciul pentru clienti si IT.

Inchide.io

Instrumentul Inchidere ofera clientilor o imagine de ansamblu asupra tuturor activitatilor dvs. de vanzari. De la e-mailuri la apeluri, mesaje vocale, sarcini si mementouri. Totul este organizat automat, astfel incat sa stiti intotdeauna ce se intampla si ce trebuie facut cu fiecare client.

Este o platforma foarte avansata de automatizare a vanzarilor, care poate ajuta aproape orice proces de generare de clienti potentiali sau de vanzari. Centralizeaza o mare parte din procesul de generare de clienti potentiali si de vanzari si organizeaza toate echipele. In plus, importa cu usurinta datele si are un panou de control foarte intuitiv si usor de utilizat.

Nutshell

Un alt dintre cele mai bune software CRM este Nutshell. Nutshell este un instrument axat pe echipele de vanzari, deoarece ofera functii cu o experienta de utilizator accesibila, usoara si intuitiva. Obiectivul sau principal este de a motiva echipele de vanzari prin reducerea timpului pe care il petrec introducerea datelor si imbunatatirea fluxului de lucru prin pastrarea tuturor informatiilor intr-un singur loc.

In plus, integrarile lor ofera urmarire automata, urmarire a conversatiilor, contact potential si gestionarea procesului de vanzari. In cele din urma, ii ajuta si pe cei responsabili de echipele de vanzari sa masoare si sa imbunatateasca tehnicile de vanzare cu diferite instrumente.

CRM pentru a urmari clientii potentiali

Antrenare a conductei

Pipedrive este un software CRM foarte usor de utilizat. Odata ce ati denumit etapele canalului dvs. in functie de procesul de vanzare, puteti incepe sa vindeti. Acest instrument va ajuta sa va concentrati asupra actiunilor prin programarea apelurilor, e-mailurilor, meselor etc. Este deja folosit de peste 95.000 de companii din 179 de tari.

Pe de alta parte, analizele simple si usor de inteles ale platformei fac cifrele foarte usor de inteles. In plus, este foarte intuitiv si include urmatoarele domenii:

  • Gestionati clientii potentiali si afacerile
  • Urmarirea comunicatiilor
  • Automatizare si crestere
  • Informatii si rapoarte
  • Confidentialitate si securitate
  • Aplicatii mobile si integrari

Zoho-CRM

Zoho este unul dintre cele mai populare programe CRM. Acest instrument automatizeaza vanzarile de rutina, marketingul si functiile de asistenta care necesita timp. Scopul sau este de a elimina sarcinile consumatoare de timp de la echipele de vanzari, cum ar fi programarea intalnirilor de vanzari, trimiterea de scrisori si e-mailuri de urmarire si actualizarea oportunitatilor de vanzari. Cu Zoho CRM puteti automatiza aceste procese de vanzare.

Pe de alta parte, Zoho CRM ajuta companiile sa isi vizualizeze fluxurile de tranzactii intr-o varietate de moduri, facilitand controlul complet asupra tuturor tranzactiilor in curs. Cu motorul de analiza incorporat al platformei, puteti analiza ofertele anterioare nereusite, puteti obtine informatii utile si puteti reduce sansele de a pierde clienti importanti.

Pipeliner

Una dintre principalele caracteristici ale Pipeliner este ca incorporeaza un motor puternic de creare de rapoarte care va permite sa generati rapoarte din orice zona din sistem. Ofera rapoarte de diferite tipuri, de la tablouri de bord si diagrame standard la avansate. In plus, acest instrument se concentreaza pe competentele de baza, oferind astfel cel mai bun in automatizarea fortei de vanzari.

De asemenea, ofera o integrare usoara si fara intreruperi, iar aplicatia mobila este foarte avansata si are un motor AI cu functii de localizare si cartografiere, scanare carti de vizita etc.

Cupru

Acest software CRM este foarte popular deoarece este recomandat de Google, asa ca aceeasi companie s-a asigurat ca indeplineste toate cerintele de integrare si securitate cu G Suite. Adica integrarea ideala cu platforme precum Gmail, Google Drive si Google Calendar.

In plus, acest CRM acopera toate nevoile operationale ale companiilor, deoarece permite o analiza a echipelor de vanzari. Exista, de asemenea, destul de multe posibilitati de automatizare a diferitelor actiuni . De exemplu, posibilitatea de a primi notificari si memento-uri automate personalizate.

Lucrari proaspete

Freshworks CRM unifica capacitatile CRM, automatizarea de marketing si inteligenta artificiala pentru a oferi o experienta unificata echipelor de vanzari. Va ajuta sa interactionati cu clientii pe mai multe platforme si sa construiti relatii valoroase cu potentialii potentiali. Este un instrument cu o singura diferenta esentiala: este un pachet all-in-one care combina telefonul integrat, chatul si capabilitatile de vanzari si marketing.

Printre altele, va permite sa stocati date despre clientii potentiali, sa creati calatorii de marketing prin e-mail, sa efectuati apeluri in instrument, sa configurati chatbot, sa adaugati utilizatori nelimitati etc.

Hub Spot CRM

Hubspot este un alt dintre cele mai cunoscute software CRM de pe piata. Acest instrument va ofera o vizualizare actualizata a intregului canal de vanzari intr-un singur tablou de bord organizat. In plus, cu rapoarte detaliate despre activitatea de vanzari, veti sti intotdeauna cum se descurca echipa dvs. si va veti bucura de utilizatori si date nelimitate.

Pe de alta parte, va ofera posibilitatea de a crea inregistrari ale contactelor, companiilor si afacerilor. Aceste trei tipuri de obiecte pot fi asociate intre ele si au proprietati care pot fi editate si personalizate. Pe langa cele trei tipuri de obiecte personalizabile, reprezentantii dvs. de vanzari pot folosi sarcini pentru a se organiza.

EngageBay

Un alt software CRM este EngageBay. Este o platforma all-in-one de automatizare a marketingului, creata pentru intreprinderile mici si startup-urile pentru a achizitiona, a implica si a-si hrani vizitatorii site-ului web pentru a-i transforma in clienti.

Folosind acest instrument, puteti obtine clienti prin formulare si ferestre pop-up de generare de clienti potentiali. In plus, va permite, de asemenea, sa implicati vizitatorii web, sa-i hraniti cu e-mailuri si sa automatizati canalul de marketing.

CRM multifunctional

Podium

Podio este conceput pentru a face urmarirea lead-urilor cat mai usoara si usoara posibil. Il combina cu comunicarea in timp real si gestionarea sarcinilor. Ambele articole intr-un singur loc. De asemenea, se integreaza cu multe dintre cele mai populare servicii de stocare a fisierelor, asistenta pentru clienti si instrumente de marketing pentru a fi platforma care uneste toata munca echipei.

Pe de alta parte, va permite sa creati spatii de lucru deschise, private si ale angajatilor, va puteti crea propriul calendar de lucru etc. Este un instrument foarte implicat in domeniul managementului de proiect.

Odoo

Este un software ERP integrat. Adica un software de afaceri all-in-one care include CRM, site web si comert electronic, facturare, management de proiect, inventar, contabilitate etc.

Diferitele aplicatii va permit sa automatizati si sa urmariti toate actiunile care sunt efectuate centralizat, online si accesibile de oriunde cu orice dispozitiv.

TrackVia

In cele din urma, software-ul Trackvia CRM implementeaza rapid aplicatii mobile si pagini web personalizate care centralizeaza datele, standardizeaza procesele si ofera rapoarte in timp real pentru a eficientiza operatiunile.

Printre integrarile sale, este compatibil cu Dropbox Business, Gmail, Google Calendar, Google Docs, HubSpot Marketing Hyb, Insightly, Mailchimp, Microsoft 365, PayPal si QuickBooks Online Advanced.